Re: jak dlugo jeszcze WD 800 JB ??

Autor: USENET <fortyfikacje_at_gazeta.pl>
Data: Tue 24 Aug 2004 - 17:07:02 MET DST

Mam identyczny dysk i miałem identyczny problem. Pomogła zmiana zasilacza na
400 W, mierzyłem miernikiem i napięcia czasem siadały. Wówczas dysk tak się
zachowywał, jakby się ponownie włączał, wyłączał i znowu włączał. A mam
sporo napędów. U mnie nie było zatem związane to z dyskiem, natomiast nawet
gdyby to uznają bo te dyski mają 3 lata gwarancji, choćmówię nie sądzę, żeby
to był dysk, obstawiam zasilanie!!!