jak dlugo jeszcze WD 800 JB ??

Autor: nemo <nby_at_o2_ciach_.pl>
Data: Tue 24 Aug 2004 - 17:04:32 MET DST

Witam
mam takie zapytanko do grupowiczów, czy ktoś z was jest może lub był
posiadaczem ww dysku i miał z nim taki problem :
dysk sobie chodzi i w pewnym momencie zaczyna sie rozpedzac (slychac
charakterystyczny świst talezy) by po 3 sekundach zwolnic (dodam ze dzwiek
zwalniania jest daje zludzenie ze dysk sie wylacza) i taka historia
powtarza sie 2 czy 3 razy, najczesciej na czas takich rozpedzen i zatrzyman
dysku komp mi staje demba( kursor myszy sie rusza ale nic nie reaguje nawet
"trzech kroli") czasem juz nie wraca do normy i zostaje restart, ostatnio
zaczely sie nawet pojawiac bledy stopu.
dobra koniec tej historii, pozostaje zaytanie:
za ile ten dysk mi padnie i czy mozna cos z nim zrobic (czy np gwarancja
obejmuje cos takiego).

jeszcze takie uwagi jak os: win XP, plyta gigabyte ga 7va kt400a

pozdro i thnx za info

--
somebody answer me WHY ??