Re: Athlon 64 3500+ 939- gdzie?

Autor: ANS <adamnak_at_priv.beztego.onet.pl>
Data: Tue 24 Aug 2004 - 17:09:54 MET DST

Romantyk "Marek 'marcus075' Karweta" <ROT13_xnejrgn@vagrevn.cy> choć
dyletant, ale sie wypowiedział w cyrografie

> Na THG było kiedyś o 'przyszłości' socket 939... Konkluzja, AFAIR, była
> taka, żeby się się raczej pchać w s940...

Nie, to nie jest właściwa odpowiedż jakiej oczekiwałem ;)
THG kiedyś coś mogło sobie pisać, ale czasy się zmieniają.
Żeby się pchać w 940 trzeba miec kasy jak lodu na pamięci z ECC czy jak je
tam zwał, a same procesory- z założenia przeznaczone na rynek serwerów i
stacji roboczych- do tanich nie należą.
Również z dostępnością płyt/procesorów 940 też nie jest najlepiej.
940 odpada i leci, leci do diabła ;-)
Zatem jak się chce złozyć wydajny komp z 2 kanałowym kontrolerem pamięci na
AMD 64, pozostaje socket 939.

Pzdr, ANS