Monitor LCD LG 1710B

Autor: Juliusz 'Julas' Gonera <julas_at_no.junk.toya.net.pl>
Data: Tue 24 Aug 2004 - 16:40:50 MET DST

Witam,

Byłem dziś w MediaMarkt i mieli LG 1710B, tylko że ostatni model z lekko
porysowaną obudową i jednym wypalonym pikselem (akurat tam gdzie na ogół
jest pasek statusu w programach, no ale był).
I tu moje pierwsze pytanie: Słyszałem, że często zdarzają się wypalone
piksele w tych monitorach, nawet dopiero po jakimś czasie użytkowania.
Czy faktycznie tak jest?
Monitor niestety podłączyć można było tylko analogowo, ale całe
szczęście bez splittera. Obraz ładny, ale w okolicach środka lekko
bardziej rozmyty niż na bokach (można było zaobserwować przy tekście).
Stąd mam kolejne pytanie do posiadaczy: czy u was można też zaobserwować
minimalne rozmycie w środku (i jeśli tak to czy macie podłączony przez
DVI czy przez D-Sub)?
Inna sprawa, to że ma dosyć nieprzemyślaną podstawkę i musi odstawać
kawałek od ściany... Może wie ktoś czy da się go przymocować do ściany i
ile ewentualnie kosztują uchwyty?

Pozdrawiam,

--
  (__||___||__)|_|_||___) @toya.net.pl | ICQ: 64994211