Re: Monitor LCD LG 1710B

Autor: Michał Marecki <asdfadals._at_www.pl>
Data: Tue 24 Aug 2004 - 17:18:08 MET DST

> Byłem dziś w MediaMarkt i mieli LG 1710B, tylko że ostatni model z lekko
> porysowaną obudową i jednym wypalonym pikselem (akurat tam gdzie na ogół
> jest pasek statusu w programach, no ale był).

Nie daj się na to nabrać. Stary numer sprzedawców, by opchnąć uszkodzony
towar (lub powystawowy) za cene normalną. Tylko wyjdziesz ze sklepu, nagle
przyjdzie dostawa towaru i nowy monitorek pojawi się na półce. Był wątek z
tym kiedyś. Odradzam, za taką kase naprawde nie warto kupować bubla.

Pozdrawiam