Użytkownik "Kris" <monster[nospam]@p.com.pl> napisał w wiadomości
news:cgfh54$65s$1@news.dialog.net.pl...
> Cud znalazłem gwarancje, jednak nie dlugo sie pocieszyłem. Okazało się że
> nie ma tu po polsku nic. Wszystko po rusku. Nawet z odcinkami do napraw.
> Zadzwoniłem do samsunga i sie dowiedzialem ze musze miec po polsku zeby
byla
> ich pieczątka. Teraz musze do arno dzwonić zeby jakos wydębić od nich
> gwarancje. Z podbiciem nie ma problemu bo sam porowadze firmę i sobie
> podbijam jak trzeba. Niestety nie mam co podbić :(
No to idz do pierwszego lepszego sklepu komputerowego.
-- [ GA-8IK1100 & P4 2.6 GHz HT & 2*256 MB DDR 400 GeIL CL2 ] [ Modecom Impact Silver & Realtek ALC 658 & 4 Speakers ] [ TEAC CD-540E & TEAC CD-W512EB & 2*SP1213C Raid 0 ] [ iiyama ProLite E380S & Radeon 8500 LE 250/250 ]Received on Tue Aug 24 16:20:19 2004
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 24 Aug 2004 - 16:51:23 MET DST