Re: Jaką gwarancje daje samsung?

Autor: Kris <monster[nospam>
Data: Tue 24 Aug 2004 - 15:50:54 MET DST

> Na karcie jest jednak napisane ze wazna jest wylacznie z dowodem zakupu.
> Jesli masz dowod zakupu sprzedawca wystawi Ci nowa gwarancje.
> Jesli nie masz dowodu zakupu to troszke ciezej ale pewnie nie jeden sklep
> za pare groszy by sie pod tym podpisal

Cud znalazłem gwarancje, jednak nie dlugo sie pocieszyłem. Okazało się że
nie ma tu po polsku nic. Wszystko po rusku. Nawet z odcinkami do napraw.
Zadzwoniłem do samsunga i sie dowiedzialem ze musze miec po polsku zeby byla
ich pieczątka. Teraz musze do arno dzwonić zeby jakos wydębić od nich
gwarancje. Z podbiciem nie ma problemu bo sam porowadze firmę i sobie
podbijam jak trzeba. Niestety nie mam co podbić :(