[laptop] Centrino vs. p IV

Autor: doslaw <doslaw_usunto__at_ftv.pl>
Data: Tue 24 Aug 2004 - 00:46:58 MET DST

witam

przymierzam sie do zakupu laptopa i jak dotychczas z tego co slyszalem
to bardzo bylem zainteresowany z prockiem Centrino( duzo mniej pradu zre
i ponoc wydajnieszy graficznie (?) od innych...[cos Centrino 1,7 to pi
razy drzwi tyle co p4 2,2 ]) ale...
no wlasnie ale.. pare dni temu nadzialem sie na opinie dobrego znajomego
ze i owszem Centrino wydajnieszy ale do 2D...
a 3D to juz lezy u niego

i teraz takie moje pytanie do szanownych grupowiczow... gdzie lezy
prawda oraz co wybrac (kolo 8k$)
mniej wiecej wiedzialem co chcialem poki nie sprowadzono mnie na ziemie,
dlatego sie pytam jak to z nimi jest

jesli chodzi o firme to szanowane marki wchodza w gre
(hp/cmpq,ibm,dell,toshiba,etc...)

na pokladzie chcialem miec matryce 1280x800 (ew 1024x768,ale wolal bym
powiekszona), hdd mniej wazny(40 styka), dvd-cdrw, wifi,bluetooth etc...

moze jakies sklepy godne polecenia?

pozdrawiam
Doslaw
Torun