Re: Pomozcie kupic notebooka :)

Autor: Mmac <mk_at_bzdet.com>
Data: Tue 24 Aug 2004 - 01:02:44 MET DST

Użytkownik "Bejo" <bejo@N05P4Mebrzozow.net> napisał w wiadomości
news:cgdo3m$l3u$1@nemesis.news.tpi.pl...
> az tak czesto psuja sie laptopy? :|

To jest proporcjonalne do częstotliwości przenoszenia, przewożenia,
rozkładania, wstrząsów, pracy pod chmurką czyli teroretycznie wszystkiego do
czego ten komputer jest stworzony. Mam już 3 laptopa. Za każdym razem model
markowy i z wyższej pólki, więc teoretycznie porządny.

W obecnym wymieniany był LCD (na gwarancji), dysk (siadł prawdopodobnie po
upadku komputera), gniazdo LAN (uszkodzone, bo ktoś zaczepił się o kabel),
przestał działać port szeregowy (nie reperuję bo gwarancja się skończyła, a
wiąże się to z wymianą płyty), akumulator starcił pojemnośc (wymieniłem po
gwarancji)

Pierwsza i trzecia usterka nie wynika z mojej winy, a koszt ich usunięcia to
do 50% ceny nowego laptopa, z tąd okres gwarancji jest w moim mniemamiu
kluczowy, chyba, że ktoś traktuje laptopa jako komputer stacjonarny.

Maciek