Re: [laptop] Centrino vs. p IV

Autor: GLide <glide_at_WYTNIJterramail.pl>
Data: Tue 24 Aug 2004 - 04:00:18 MET DST

Dnia Tue, 24 Aug 2004 00:46:58 +0200, doslaw napisał(a):

> to bardzo bylem zainteresowany z prockiem Centrino( duzo mniej pradu zre
Centrino to caly zestaw konkretnych ukladow (Procesor, wifi itd itp). Sam
procesor stosowany w tym standardzie to Pentium-M.

> no wlasnie ale.. pare dni temu nadzialem sie na opinie dobrego znajomego
> ze i owszem Centrino wydajnieszy ale do 2D...
> a 3D to juz lezy u niego
Przeciez moze byc notbook z centrino ale rownoczesnie zainstalowana odrebna
karta graficzna np. Radeon 9600 :-)

> i teraz takie moje pytanie do szanownych grupowiczow... gdzie lezy
> prawda oraz co wybrac (kolo 8k$)
Bierz Centrino, a jesli nie zalezy Ci na Reszcie gadzetow to cos wlasnie z
Pentium-M na pokladzie a reszta wyposazenia wg uznania.

> (hp/cmpq,ibm,dell,toshiba,etc...)
Mam okazje pracowac na IBM T40 - Mobility Radeon (AFAIR) 7500, 512MB ramu,
1.5GHz Pentium M - milo sie na tym pracuje a w chwili wolnej mozna w cos
niezbyt wymagajacego popykac. Ostatnio konfigurowalem Tez T42 z procesorem
1.8 i Radeonem 9600 + matryca 1400x1050. Bardzo przyjemna maszynka :-) 3D
spokojnie wystarczalo zeby pograc MOH itp.
To co mnie w tych notebookach denerwuje to trackpoint przede wszystkim.
Uroda tez nie grzesza ale taki juz urok IBMow.

GLide