Re: Hitachi dyski

Autor: Sledziu <Bono_at_autograf.pl>
Data: Tue 24 Aug 2004 - 00:43:12 MET DST

Witam:)
Jakis czas temu poruszlaem na grupie watek mojego dysku, a raczej problemu z
nim. Byl to IBM Deskstar 30GB.
Zastosowalem sie do twoich rad ktore umieszczam pod moja wiadomoscia dla
przypomnienia.
Prosze o dalsze wskazowki. Program HDD Health w polu "UltraDMA CRC Error
Count (total)" pokazuje 56bledow.
Tasme HDD zmienialem
dwa razy (zapewniam ze ma 80zyl:P).
Plyta jest raczej sprawna, na poprzednim Abit BX133 Raid dzialo sie to samo.
Moja obecna plyta to SOltek Nforce2 bez Raidu.
Ps. jesli to cos z dyskiem to warto go dawac do naprawy?
Pozdrawiam i dziekuje za jakiekolwiek dalsze wskazowki.
Pozdrawiam :)