Re: SEAGATE

Autor: szogun <szikaka_usun_to_at_o2.pl>
Data: Mon 23 Aug 2004 - 15:12:54 MET DST

> No właśnie dlatego napisałem, że "ciężko jednoznacznie stwierdzić"
> i nie podałem firmy absolutnie pewnej. Takiej po prostu nie ma. WD

Witam
w sumie racja dziwie się jednak że dyski sprzed kilku lat np 8G seagata
kumpla z przed około 6 lat dziala do tej pory i badów nie ma a nowe sypią
się w takim tempie.

szkoda, bo świadomość że nie znam dnia ani godziny znacząco rujnuje moje
poczucie spokoju psychicznego, poprzednio zainstalowałem jakiś programik
ktory odczytując blędy z dysku przewidywał kiedy padnie. no i niezbyt jego
prognoza się sprawdziła.

nic dzięki
pozdrawiam
szogun