Re: Drukarki - Canon vs Epson

Autor: rosi <keyser.sozeNOSPAM_at_interia.pl>
Data: Mon 23 Aug 2004 - 13:03:15 MET DST

Dnia 2004-08-22 21:08, Użytkownik ::: sebo ::: napisał:

> Generalnie drukowane na niej bedzie wszystko, czyli tekst, grafika

do tego to i560 sie nada idealnie...

> jak
> rowniez stukam tygodniowo ok setki zdjec z cyfraka - odbitki generalnie
> robie w labie - ale czasami zachodzi potrzeba drukniecia sobie czegos
> przed zaniesieniem do labu.

Easy-Photo Print - swietny programik i do tego obsluga dla malpy...
dodawany jest do kazdej drukarki canona...

> Generalnie najbardziej intereuje mnie
> zywotnosc tych drukarek gdyz do tej pory wszystkie wlasne jakie
> posiadalem to hp'ki, lexmarki w cenie do 300 pln ktore zaczynaly
> szwankowac chwile po utracie gwarancji.

moj poprzedni canon (bjc-4300) pracowal 7 lat bez problemow, ale jakos
tak sie zlozylo, ze zachcialo mi sie nowej drukarki, bo kompa juz
wymienilem, no i stalo sie... i560... oficjalnie zywotnosc samej glowicy
jezeli jej nie zasuszysz to 55.000 stron...

> R300 raczej juz odrzucilem - a w
> r200 w porownaniu z i560 jest 6 tuszy i mozliwosc druku na CD-kach, co
> nie wiem, czy jest mi potrzebne, gdzyz nigdy do tad nie mialem w
> drukarce takiej opcji - moze sie to okazac przydatne, a roznica w cenie
> miedzy i560 a r200 to ok 10-20 pln - wiec dla tego tak sie dopytuje o
> mankamenty etc.

zasadniczo to ja bym raczej patrzyl na wielkosc pojedynczej kropli, a
nie ilosc zasobnikow... i560 ma 2pl...