Re: Drukarki - Canon vs Epson

Autor: ::: sebo ::: <shopen_at_space.pl>
Data: Sun 22 Aug 2004 - 21:08:29 MET DST

Użytkownik Lukasz Ledochowski napisał:

> Do czego potrzebujesz drukarki? Będziesz drukował dużo zdjęć?

Generalnie drukowane na niej bedzie wszystko, czyli tekst, grafika jak
rowniez stukam tygodniowo ok setki zdjec z cyfraka - odbitki generalnie
robie w labie - ale czasami zachodzi potrzeba drukniecia sobie czegos
przed zaniesieniem do labu. Generalnie najbardziej intereuje mnie
zywotnosc tych drukarek gdyz do tej pory wszystkie wlasne jakie
posiadalem to hp'ki, lexmarki w cenie do 300 pln ktore zaczynaly
szwankowac chwile po utracie gwarancji. R300 raczej juz odrzucilem - a w
r200 w porownaniu z i560 jest 6 tuszy i mozliwosc druku na CD-kach, co
nie wiem, czy jest mi potrzebne, gdzyz nigdy do tad nie mialem w
drukarce takiej opcji - moze sie to okazac przydatne, a roznica w cenie
miedzy i560 a r200 to ok 10-20 pln - wiec dla tego tak sie dopytuje o
mankamenty etc.
Pozdrawiam