Re: Drukarki - Canon vs Epson

Autor: Lukasz Ledochowski <lukled_at_tlen.pl>
Data: Mon 23 Aug 2004 - 17:32:20 MET DST

::: sebo ::: wrote:

> Generalnie drukowane na niej bedzie wszystko, czyli tekst, grafika
> jak rowniez stukam tygodniowo ok setki zdjec z cyfraka - odbitki
> generalnie robie w labie - ale czasami zachodzi potrzeba drukniecia
> sobie czegos przed zaniesieniem do labu. Generalnie najbardziej
> intereuje mnie zywotnosc tych drukarek gdyz do tej pory wszystkie
> wlasne jakie posiadalem to hp'ki, lexmarki w cenie do 300 pln ktore
> zaczynaly szwankowac chwile po utracie gwarancji.

Za dużo generalnie:) O żywotności tych drukarek nikt Ci niewiele powie.
W końce to w miare nowe produkty. Są to jednak solidne produkty i
powinny wytrzymać sporo więcej niż rok.

> R300 raczej juz
> odrzucilem - a w r200 w porownaniu z i560 jest 6 tuszy i mozliwosc
> druku na CD-kach, co nie wiem, czy jest mi potrzebne, gdzyz nigdy do
> tad nie mialem w drukarce takiej opcji - moze sie to okazac
> przydatne, a roznica w cenie miedzy i560 a r200 to ok 10-20 pln -

R200 na www.centrumdruku.pl kosztuje 579 zł. Nie wiem za ile widziałeś
w sklepie, ale wydaje mi sie, że to na Polske tanio:) Przewagą Canona
jest koszt tuszu i dostępność zamienników. Canon będzie też dużo
szybszy. Szczerze mówiąc, obie drukarki są dobre i w testach wypadają
bardzo dobrze, ale jeżeli nie będziesz sie koncentrował głównie na
druku zdjęć to weź Canona.

--
# Lukasz Ledochowski
# GG:503647