Re: Access point czy coś w tym stylu

Autor: Bartek <Bartek_at_darth.one.pl>
Data: Sun 22 Aug 2004 - 20:18:19 MET DST

"Gabriel" <geyb@polbox.com> wrote in message
news:cg9tcm$3np$1@nemesis.news.tpi.pl...

> modem SB4200 --- <ethernet> --- Access Point ---- <eter> ---- karta WiFi z
> antenką z tyłu PC lub obok na biurku.
>
> Możecie to jakoś skomentować?

Witam....
u mnie dziala to tak, że w modem mam wpięty router z AP rozdzielajacy sygnał
na stacjonarny po kablu i WiFi dla laptopa....
w laptopie zarówno karta wbudowana (jakis Intel 802.11B) jak i pcimcia
dlink'a 802.11G spokojnie utrzymują połączenie przez 1 ścianę nośną z
żelbetu + jedną ścianę "kominową" ceglaną.... (poziom miedzy very good a
excelent :-)) )
Wiec jesli chodzi o poziom sygnału nie powinno być kłopotu..
A co do antenki... im dalej od kompa tym lepiej
pzdr
Bartek
ps.a tak wogole to właściwszą grupą byłaby alt.pl.wirelesslan