problem z mikrofonem

Autor: Kamil <djlecki_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Sun 22 Aug 2004 - 20:12:25 MET DST

Mam Xp z zintegrowana karta dzwiekowa. podlaczam mikrofon i lipa!nic nie
slychac jak nagrywam!!wlasciwie to slychac ciutke tego mojego glosu ale jest
strasznie cicho i do tego szumi.Z mikrofonem jest wszystko ok. Jakis czas
temu jak podlaczalem go pierwszy raz nie dzialal. potem troche dzialal ale
wtedy zwalil mi sie pierwszy mikrofon a teraz ten znowu nie dziala.
Steroniki sciagnalem z neta z podpisem. Wiecie w czy moze tkwic problem??