Re: Gdzie w W-wa sklep z laptopami ?

Autor: jB <unknown_at_unknown.com>
Data: Sun 22 Aug 2004 - 20:11:08 MET DST

| Ale podany był dość precyzyjnie model.

...bo tym jest szczegolnie zainteresowany.

| A wogóle prosi o wszelkie możliwe porady.

zacytuj odpowiedni fragment postu bo ja tego nie widze. prosze.

| I jeżeli nie masz nic do powiedzenia to nie krytykuj tych co chcą pomóc

tak sie sklada, ze mam co nieco do powiedzenia. sam liczylem na rzetelna
odpowiedz w kwestii dobrych i sprawdzonych sklepow z notebookami. wiec jesli
takie znasz i miales okazje odwiedzac to nadal chetnie poznam ich adresy.

| bo wyszukiwarce są strony gdzie można kupić w W-wie.

wyznaje zasade "google twoim przyjacielem" ale wbrew pozorom Twoje
stwierdzenie nie jest do konca prawdziwe. sam moge Ci wylistowac dziesiatki
sklepow, ktore *oferuja* dany sprzet co nie znaczy, ze maja go na stanie.

--
jB