Re: AMD Sempron & AMD XP

Autor: Larus <larus_at_silesianet.pl>
Data: Sun 22 Aug 2004 - 17:30:04 MET DST

Indywiduum zwane *Xob*, w wiadomości
<cgadjc$gvo$1@nemesis.news.tpi.pl> wyprodukowało:

> Numerki numerkami - teraz z nowymi intelami ta cała numerologia marketingowa
> bierze w łeb :)

No jakby nie patrzeć :-)

> O to chodzi... :( Patrząc na to obiektywnie - w chwili kiedy 'byle' Celeron
> ze stajni intela ma 256/512KB cache wypuszczenie na rynek Semprona ( mówie o
> Soc A ) jest pomysłem chybionym. Już przecież jest cała linia
> Duron/XP/Barton - na Semprona miejsca nie ma.

Ale docelowo tej linii nie będzie. A skoro produkt jest dobry i spełnia
oczekiwania praktycznie wszsytkich zainteresowanych, to czemu nie
ciągnąć ile się da na jego udanej konstrukcji.

> Zupełnie inna bajka w przyżpadku Soc 7xx/9xx - tutaj Sempron jest jak
> najbardziej odpowiedni. Przydałby się zwłaszcza na 939, do tego więcej płyt
> 939 i migracja użytkowników AMD na nowe gniazdo byłaby prawie bezbolesna...

Jest, ale za drogi. 730zł ? Idiotyzm. CO do S939 AMD zapowiedziało już
niższe wersję od $200.

--
Dawid "Larus" Paszkowski <larus@pf.pl> / MAD powered
  "Non qui parum habet, set qui plus qupit, paupare est"