Re: AMD Sempron & AMD XP

Autor: Xob <xob_at_blokersi.pl>
Data: Sun 22 Aug 2004 - 17:17:03 MET DST

> Aaaaaa, no tak ;-) To jest parodia, ale cóż takie czasy, muszą walczyć
> jakoś z Intelem... Bo 90% ludziska się nie zna i patrzą na numerki :-(

Numerki numerkami - teraz z nowymi intelami ta cała numerologia marketingowa
bierze w łeb :)
Sprzedawcy poczują się jak większość ludzi posiadających AMD :> będą musieli
tłumaczyć, że to nie tylko od numereków i MHz zależy wydajność procesora...
a dobrze im tak ;)

> Fakt.

O to chodzi... :( Patrząc na to obiektywnie - w chwili kiedy 'byle' Celeron
ze stajni intela ma 256/512KB cache wypuszczenie na rynek Semprona ( mówie o
Soc A ) jest pomysłem chybionym. Już przecież jest cała linia
Duron/XP/Barton - na Semprona miejsca nie ma.

Zupełnie inna bajka w przyżpadku Soc 7xx/9xx - tutaj Sempron jest jak
najbardziej odpowiedni. Przydałby się zwłaszcza na 939, do tego więcej płyt
939 i migracja użytkowników AMD na nowe gniazdo byłaby prawie bezbolesna...

Xob,
happy AMD user :>