Re: problem z Radeonem pod WIN2000

Autor: Muerte <muerte_at_sun-net.trzepak.net>
Data: Sun 22 Aug 2004 - 17:20:36 MET DST

> Nie wiem, jaki mógł mieć związek ZA z twoją kartą graficzną - ale z
> BSOD-ami miał na pewno i to ścisły ;-). Proponuję ci instalację
> PC-cillin 2002, którego dostałeś z płytą główną. To całkiem niezły
> program, w dodatku połączony z prostym firewallem wyposażonym także w
> ochronę przed uruchamianiem niebezpiecznych skryptów. Dla mało
> wymagających - jak znalazł.

ale ja jestem bardzo wymagajacy :)
poza tym niestety NIE ma to nic wspolnego z ZA :( ZNOWU sie wysypal. calkiem
bez sensu. rowniez na BIOSie 1006... wiec zostaje juz naprawde malo
mozliwosci...
jedyna rzecza, ktora maja wspolnego oba kompy, na ktorych mi sie te Radeony
wieszaja jest pamiec TWINMOS....
tak czy siak jutro jade do sklepu i porozmawiam na ten temat. podobno jest
ustawa, ktora pozwala mi do 7 dni zwrocic kazdy zakupiony towar wiec
zamierzam po prostu to oddac i sie nie meczyc. probowalem odpalic pare
rzeczy... generalnie wszystko niby jest ok, ale np stary Unreal Tournament
sie nie odpali...
za duzo nerwow, nie warta ta karta takiego zamieszani

pzdr
Muerte