Re: problem z Radeonem pod WIN2000

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 22 Aug 2004 - 13:16:14 MET DST

Użytkownik "Muerte" <muerte@sun-net.trzepak.net> napisał w wiadomości
news:cg9tcq$654$1@opal.futuro.pl
> po downgrade BIOSa z 1011 do 1006 oraz [wazne] wyrzuceniu firewalla
> Zone Alarm [!!!] wszystko chodzi znakomicie. nie instalowalem jeszcze
> SP4 ani innych poprawek no i nie podlaczam sie oczywiscie do sieci.
> zobaczymy jak bedzie po service packu

Nie wiem, jaki mógł mieć związek ZA z twoją kartą graficzną - ale z
BSOD-ami miał na pewno i to ścisły ;-). Proponuję ci instalację
PC-cillin 2002, którego dostałeś z płytą główną. To całkiem niezły
program, w dodatku połączony z prostym firewallem wyposażonym także w
ochronę przed uruchamianiem niebezpiecznych skryptów. Dla mało
wymagających - jak znalazł.

/odpowiadając zmień px na pl/