Obudowa

Autor: user <pawel.allegro_at_wp.pl>
Data: Sun 22 Aug 2004 - 13:13:43 MET DST

Witam Wszystkich grupowiczow,
chce poskladac sobie nowego kompa, jedna z czesci jest oczywiscie obudowa.
Kupilem ja na allegro, gdzie wyczytalem, ze bez problemu zamontuje na niej
kazda plyte pod P IV. Niestety kiedy obudowa do mnie przyszla okazalo sie,
ze uklad gniazd plyty glownej (ECS L4VXA2) jest inny niz otworow w obudowie
(JNC). Zauwazylem jednak, ze istnije mozliwosc zupelnego wyciecia blaszki z
otworami w obudowie, ale boje sie, ze jak to zrobie to w obudowie szybko
zacznie sie gromadzic kurz i inne smieci. Czy jest jakis inny sposob na
zalatwienie tego problemu? (nie chcialbym jednak wymieniac obudowy ani plyty
gl.)
Pozdrawiam

--
USER