Re: Chipset NFORCE 2 i Radeon

Autor: Muerte <muerte_at_sun-net.trzepak.net>
Data: Sun 22 Aug 2004 - 12:44:46 MET DST

> memtesta jeszcze nie robilem, najpierw probuje sciagnac tego biosa i
> zainstalowac go na plycie.
> z reszta memtesta jeszcze nigdy tak naprawde nie robilem :)

memtest szedl dlugo i bez problemow, potem mi sie znudzilo czekanie.
najnowsza teoria glosi:
po downgrade BIOSa z 1011 do 1006 oraz [wazne] wyrzuceniu firewalla Zone
Alarm [!!!] wszystko chodzi znakomicie. nie instalowalem jeszcze SP4 ani
innych poprawek no i nie podlaczam sie oczywiscie do sieci.

pzdr
 Muerte