Re: Chipset NFORCE 2 i Radeon

Autor: Muerte <muerte_at_sun-net.trzepak.net>
Data: Sun 22 Aug 2004 - 08:55:59 MET DST

> A mnie od dłuższego już czasu chodziło po głowie zaproponować ci
> gruntowny test pamięci, np. Memtest86....

no mnie tez od dluzszego czasu chodzi po glowie ta pamiec.. tylko dlaczego
bez zainstalowanych driverow nic sie nie wiesza? przeciez tez powinno, co
nie?
a co ciekawe to wyjalem 1 modul DDR i komp jakby przestal widziec grafike,
tzn wrocil do std zielonego ekranu. oczywiscie nadal sie nie uruchomil, bo
nie odinstalowalem sterownikow...
memtesta jeszcze nie robilem, najpierw probuje sciagnac tego biosa i
zainstalowac go na plycie.
z reszta memtesta jeszcze nigdy tak naprawde nie robilem :)

pzdr
Muerte