Re: Jakie jest największe forum dyskusyjne

Autor: t_harry <t_harry_at_NOSPAMwpSPADAJSPAMERZE.pl>
Data: Sat 21 Aug 2004 - 22:24:36 MET DST

Użytkownik "adasiek" <podolany@poczta.wp.pl> napisał w wiadomości
news:cg8gm2.124.1@podolany.art.pl...

> no bardzo przepraszam, ale to jest grupa dyskusyjna o komputerach;
> i tutaj jest pelno okreslen z branzy komputerowej; jezeli uwazasz,
> ze to slang, to nie masz calkowicie racji - to jest po prostu jezyk
> techniczny;
jezyk techniczny stoi w zgodzie z jezykiem narodowym - tak sie sklada, ze
"jezyk internetu" mialem okazje analizowac i skladac do kupy kilka razy...

> ciesze sie bardzo, ze powyzszym wywodem twierdzisz ze pomiedzy grupa
> dyskusyjna NNTP a forum HTTP, nie mozna dostrzec roznicy w swietle
> twoich rozwazan; niestety jest duzo ludzi, ktorzy widza roznice
> miedzy grupa dyskusyjna, a forum WWW;

przeinaczasz to co napisalem - no i dlaczego piszesz forum www dopiero po
tym jak zwrocilem na to uwage - czy naprawde nie wydaje ci sie to
stweirdzenie ani troche bardziej poprawne niz tylko forum ?
poza tym - teraz troche mieszasz mylisz protokoly nntp ok, ale znam tesz
forum na chociazby https - co http nie jest :P

> po piersze: zarowno przytoczone przez Ciebie allegro, jak i tweak,
> jak i wszystko tego typu ma tylko HTML; zas serwerowa technologia
> generowania HTML nie ma dla uzytkownika strony wiekszego znaczenia;

to ty zaczales z tym serwer-side :), ja naprawde wiem o co chodzi...

> po drugie... jestes schematyczny; schematyzm jest przeciwienstwem
> inteligencji; czlowiek inteligenty potrafi dostrzec roznice miedzy
> forum WWW a miedzy systemem aukcyjnym WWW; czlowiek schematyczny
> uzywa do oceny sytuacji prostego systemu regulowego; w tym wypadku
> zdecydowanie popisujesz sie schematyzmem;

wykazalem tylko ze twoje definicje sa jezeli nie niesluszne, to wyraznie
niepelne - po to mamy jezyk polski, zeby go uzywac najlepiej jak sie da (a
nie np opluwac naszych nielicznych noblistow...)
jezeli silisz sie na poprawienie definicji - postaw ja juz na 100%, a nie
kolejny gniot(pracujesz w rzadzie czy jak ? oni tam produkuja takie wlansie
niedo konca sensowne definicje i ustawy :))

to ja mam znowu pytanie, nie obrazaj sie:
dlaczego mozna kogos zjechac za ntg, za cross-posting, itp. a ciskasz sie do
mnie kiedy tego tak czy inaczej debilnego posta (raz ntg(sa jakies listy o
stronach www), dwa cross posting chociazby z rec.gry.*) zjedzam za
kretynskie wykorzystanie jezyka polskiego - sam widzisz, ze w twoim ostanim
poscie nie ma takich smiesznych niescislosci i nie ma nic w domysle(typu nie
zapalam kierunkowskazu bo ja tu przeciez zawsze skrecam o tej porze...) -
wiec jednak jak sie chce to mozna - za pare lat moze okazac sie, ze wlasnie
ten wspomniany przez ciebie jezyk techniczny zastapi marketingowy slang(co
juz sie po trosze dzieje - ludzie mi tu mowia ze p4 ma fsb 800MHz, a athlon
tylko 400MHz, kiedy oba fsb maja tak naprawde 200MHz, a plusikow to ja nie
licze)

pozdr - i mam nadzieje ze ostatnim akapitem wyjasnilem motywy mojego
postepowania...
  t_harry