Re: Jakie jest największe forum dyskusyjne

Autor: pawelWN <pawelwnTOWYCIAC_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 21 Aug 2004 - 23:28:35 MET DST

> sorry, ze ad personam: ale masz za mala inteligencje,
> zeby sie tu wypowiadac; takie odnosze wrazenie;
Mysle, ze mowienie o inteligencji t_harry'ego w twoim wykonaniu jest nie na
miejscu, chyba, że znacie sie 100 lat :)

> jezeli roznica pomiedzy:
> 1) grupa dyskusyjna, dostepna za pomoca protokolu NNTP,
> czytelna dla czytnkikow grup dyskusyjnych /w tym dla
> serwer-side czytnikow, ktore ja nastepnie serwuja jako
> strony HTML/ a
> 2) forum, czyli baza danych wspolpracujaca z mechanizmami
> serwer-side generatorow, ktore tworza intefejs dostepu WWW
> dla tej bazy danych
> ..jezeli dla Ciebie ta roznica technologiczna jest
> nieistotna, BO slownik jezyka polskiego podaje pewna,
> dosyc szeroka definicje slowa "forum", to oznacza ze
> nie masz pojecia o Internecie;

A tu bede mniej mily facet bredzisz po prostu. Nie wiesz czemu ? bo po
prostu nie wiesz o czym mowisz.

> podejrzewam, ze dla Ciebie
> adresem poczty elektronicznej bedzie zarowno jadzia@hmm.pl
> jak i www.jadzia.hmm.pl, zas sciaganie pliku z internetu
> za pomoca porotokolu HTTP i protokolu FTP to bedzie rowniez
> "klikniecie w sciaganie pliku";

Podejrzewaj dalej. I tak nie wiesz o czym piszesz, ale to juz twoj problem.

> na takie osoby to jest okreslenie: LAME; a na Ciebie:
> bezczelne LAME;
>
> adas;

A ty jestes "boski" no nie ? Zreszta nie wiem po co to wszystko pisze. Bylo
NTG to po co sie wtracasz ? szkoda tylko modemowcow :(

Och Adasiek, wybaczam bo malo jeszcze wiesz. I prosze EOT.