Re: Jakie jest największe forum dyskusyjne

Autor: adasiek <podolany_at_poczta.wp.pl>
Data: Sat 21 Aug 2004 - 22:00:33 MET DST

t_harry wrote:

> tak - to jest slang, i tak sie sklada, ze znam oba znaczenia - nie zmienia
> to faktu, ze pierwotny post autora watku byl kompletnie bez sensu - a moja
> odpowiedz byla calkowicie merytorycznie poprawna...

no bardzo przepraszam, ale to jest grupa dyskusyjna o komputerach;
i tutaj jest pelno okreslen z branzy komputerowej; jezeli uwazasz,
ze to slang, to nie masz calkowicie racji - to jest po prostu jezyk
techniczny;

> naduzywasz stwierdzenia server-side, no i co to jest interfejs www oraz co
> to jest baza danych - MySQL to baza danych, a plik tekstowy to baza danych
> czy nie ? interfejs www - czyli co stronka w phpie to interfejs www(odpalona
> chocby i na pulpicie ?), ale np aplet javy albo program w c# uruchomiony na
> wirtualnej maszynie to jeszcze www czy juz nie ? no bo dla mnie cos slangowo
> nazywane ksiega gosci to tesz jest ogolnie

ciesze sie bardzo, ze powyzszym wywodem twierdzisz ze pomiedzy grupa
dyskusyjna NNTP a forum HTTP, nie mozna dostrzec roznicy w swietle
twoich rozwazan; niestety jest duzo ludzi, ktorzy widza roznice
miedzy grupa dyskusyjna, a forum WWW;

> przez ciebie zaczalem sie bac - chyba na kazda stronke ktora ma cokolwiek
> poza html i flaszem zaczne mowic forum... - wielkie dzieki adas - czegos sie
> od ciebei nauczylem

po piersze: zarowno przytoczone przez Ciebie allegro, jak i tweak,
jak i wszystko tego typu ma tylko HTML; zas serwerowa technologia
generowania HTML nie ma dla uzytkownika strony wiekszego znaczenia;

po drugie... jestes schematyczny; schematyzm jest przeciwienstwem
inteligencji; czlowiek inteligenty potrafi dostrzec roznice miedzy
forum WWW a miedzy systemem aukcyjnym WWW; czlowiek schematyczny
uzywa do oceny sytuacji prostego systemu regulowego; w tym wypadku
zdecydowanie popisujesz sie schematyzmem;

adas;