Re: Jakie jest największe forum dyskusyjne

Autor: t_harry <t_harry_at_NOSPAMwpSPADAJSPAMERZE.pl>
Data: Sat 21 Aug 2004 - 21:02:56 MET DST

Użytkownik "adasiek" <podolany@poczta.wp.pl> napisał w wiadomości
news:cg866q.194.1@podolany.art.pl...

> sorry, ze ad personam: ale masz za mala inteligencje,
> zeby sie tu wypowiadac; takie odnosze wrazenie;

latwo ci sie kogos obraza, ale to chyba jak to mowisz oznaka twojej wysokiej
inteligencji...

> jezeli roznica pomiedzy:
> 1) grupa dyskusyjna, dostepna za pomoca protokolu NNTP,
> czytelna dla czytnkikow grup dyskusyjnych /w tym dla
> serwer-side czytnikow, ktore ja nastepnie serwuja jako
> strony HTML/ a
> 2) forum, czyli baza danych wspolpracujaca z mechanizmami
> serwer-side generatorow, ktore tworza intefejs dostepu WWW
> dla tej bazy danych
tak - to jest slang, i tak sie sklada, ze znam oba znaczenia - nie zmienia
to faktu, ze pierwotny post autora watku byl kompletnie bez sensu - a moja
odpowiedz byla calkowicie merytorycznie poprawna...
naduzywasz stwierdzenia server-side, no i co to jest interfejs www oraz co
to jest baza danych - MySQL to baza danych, a plik tekstowy to baza danych
czy nie ? interfejs www - czyli co stronka w phpie to interfejs www(odpalona
chocby i na pulpicie ?), ale np aplet javy albo program w c# uruchomiony na
wirtualnej maszynie to jeszcze www czy juz nie ? no bo dla mnie cos slangowo
nazywane ksiega gosci to tesz jest ogolnie
> baza danych wspolpracujaca z mechanizmami
> serwer-side generatorow, ktore tworza intefejs dostepu WWW
> dla tej bazy danych

> ..jezeli dla Ciebie ta roznica technologiczna jest
> nieistotna, BO slownik jezyka polskiego podaje pewna,
> dosyc szeroka definicje slowa "forum", to oznacza ze
> nie masz pojecia o Internecie; podejrzewam, ze dla Ciebie
> adresem poczty elektronicznej bedzie zarowno jadzia@hmm.pl
> jak i www.jadzia.hmm.pl, zas sciaganie pliku z internetu
> za pomoca porotokolu HTTP i protokolu FTP to bedzie rowniez
> "klikniecie w sciaganie pliku";
tu sie moze i myslisz, ale ja juz wyroslem z wieku zabaw w piaskownicy i
chwaleniu sie ile skrotow znam :) - a gwarantuje ci ze znam ich wiele :)
zauwazmy ze napis forum (na) www bylby zupelnie polski i wystarczajacy, a
dopisanie z obrazkami bylo by przy okazji znacznie uscislajace zapytanie

> na takie osoby to jest okreslenie: LAME; a na Ciebie:
> bezczelne LAME;

kulawa jest troche twoja wypowiedz(bo wlasnie lame to mniej wiecej kulawy) -
post byl na tej grupie bez sensu, url byl do portalu z niusami komputerowymi
(tweak.pl) a nie do zadnej bazy danych z interfejsem www(damn, allegro to
tesz jest chyba forum, o panie a e-bay ?)
przez ciebie zaczalem sie bac - chyba na kazda stronke ktora ma cokolwiek
poza html i flaszem zaczne mowic forum... - wielkie dzieki adas - czegos sie
od ciebei nauczylem

--
pozdr
  t_harry