Re: Jakie jest największe forum dyskusyjne

Autor: adasiek <podolany_at_poczta.wp.pl>
Data: Sat 21 Aug 2004 - 19:01:45 MET DST

t_harry wrote:

> forum (słownik języka polskiego) rz. n V
[...]
> no mi sie wydaje, ze tobie chodzi o jakas stronke z obrazkami komputerow i
> czesci - tak dedukuje - grupe pl.comp.pecet mozna chyba nazwac forum w
> sensie jezyka polskiego, a w sensie slangu to chyba wlasnie tweak - wroce ci
> tam bana :).

sorry, ze ad personam: ale masz za mala inteligencje,
zeby sie tu wypowiadac; takie odnosze wrazenie;

jezeli roznica pomiedzy:
1) grupa dyskusyjna, dostepna za pomoca protokolu NNTP,
czytelna dla czytnkikow grup dyskusyjnych /w tym dla
serwer-side czytnikow, ktore ja nastepnie serwuja jako
strony HTML/ a
2) forum, czyli baza danych wspolpracujaca z mechanizmami
serwer-side generatorow, ktore tworza intefejs dostepu WWW
dla tej bazy danych

..jezeli dla Ciebie ta roznica technologiczna jest
nieistotna, BO slownik jezyka polskiego podaje pewna,
dosyc szeroka definicje slowa "forum", to oznacza ze
nie masz pojecia o Internecie; podejrzewam, ze dla Ciebie
adresem poczty elektronicznej bedzie zarowno jadzia@hmm.pl
jak i www.jadzia.hmm.pl, zas sciaganie pliku z internetu
za pomoca porotokolu HTTP i protokolu FTP to bedzie rowniez
"klikniecie w sciaganie pliku";

na takie osoby to jest okreslenie: LAME; a na Ciebie:
bezczelne LAME;

adas;