Re: Athlon 2600+ Thoroughbred czy Barton ?

Autor: Roy <roy_gdansk_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 21 Aug 2004 - 18:13:26 MET DST

"mar" <mr211@gazeta.pl> wrote in message
news:cg7hlr$lcd$1@inews.gazeta.pl...
> Witam
>
> Mam do wyboru dwa procesory:
> -Athlon 2600+ Thoroughbred,
> -Athlon 2600+ Barton
>
> Jak zauważyłem procesory te różnią się rzeczywistym zegarem (i to sporo)
> ilością pamięci cache L2 (T - 256 kb, B - 512 kb).
> Który z nich jest lepszy, a jeżeli nie można powiedzieć ogólnie to w
> konkretnych zastosowaniach (jakich)?

gry video mp3 barton
sisoft sandra zwykly :))

> Który jest bardziej przyszłościowy i może wykazać przewagę za pewien
> czas?
barton - coraz wiecej gier korzysta z cachu np. ostsatni doom bo nie powiesz
ze kupujesz taki procesor do offica

> Który lepiej znosi overclocking (nawet delikatny, w BIOS-ie,
ustawienia
> optimal, agressive, itp)?
zwykly - wynika z tego ze ma mniej cachu wiec mniej komorek skabiej
krecacych sie to raz
a 2 mniej sie grzeje bo cache grzeje sie bardzo mocno z tym ze z 2 strony ma
wieksza powierzchnie
generalnie jednak AMD zwykle wypuszacza z wiekszym zegarem niz bartki

> Dodam, że cena nie gra tutaj roli, mogę mieć ten lub ten.
barton jest drozszy