slaby UPS i mocarny sprzet

Autor: MaYa <wojtekm_at_poczta.fm>
Data: Sat 21 Aug 2004 - 18:04:03 MET DST

Witam !

Uzywam UPSa Fideltronik Ares 300 Cool (spadek po starym komputerze) na
sprzecie, ktorego wymagania sa na tej dzialce znacznie wieksze (m.in. 360W
zasilacz Thermaltake'a, choc monitor podlaczany mimo wszystko osobno). Moje
pytanie brzmi - czy jest sens go uzywac (UPSa oczywiscie) na tej
konfiguracji ? Wiem, oczywiscie, ze przestal kompletnie spelniac swoje
zadanie jako UPS, ale czy w tym momencie dziala chociaz jako listwa
przepieciowa ? Moje pytanie wynika z tego, ze przy spadkach napiec przy
poprzednim komputerze, UPS zalaczal sie na ulamek sekundy ("stukniecie"). W
tym momencie nie obserwuje niczego takiego, co nie oznacza, ze spadki napiec
sobie poszly ;) A moze polecicie mi cos w rozsadnej cenie, zdolnego
podtrzymac 360W komputer i 17" monitor ?

Dziekuje za wszelkie rady.
wojtek