Re: zasilacz wyciszony

Autor: <D_at_niel>
Data: Sat 21 Aug 2004 - 17:38:03 MET DST

Jeśli jest nawiew tak jak piszesz to będzie OK. Ja swego czasu
otworzyłem zasilacz w kompie (tzn. odgiąłem jego tylną sciankę),
odwróciłem do góry nogami i wywaliłem wiatrak wogóle. Trochę tak
pochodził bez żadnego nawiewu i niby nic nie było ale grzał się
okrutnie, więc zainstalowałem wiatrak nawiewający powietrze na te
radiatory co się tak w nim grzeją, zasilany z 5V i już tak zostało.
Jest cicho i nie grzeje się nadmiernie.
- D@niel -