Re: Notebook: PII i PIII roznica w wydajnosci

Autor: exp& <rodinal_at_get_the_spam_out.poczta.neostrada.pl>
Data: Sat 21 Aug 2004 - 14:12:49 MET DST

On Sat, 21 Aug 2004 13:59:40 +0200, MaREK wrote:
> Ja na Twoim miejscu wybrał bym PII a za zaoszczędzoną kaskę dokupił
> troche więcej RAMu.
Mniej wiecej tym tropem podazam. Wiem jak to sie je :)

> Jeśli jeszcze nie tknąłeś linuxa to polecam dystrybucję Mandrake, na tym
> sprzecie to i najnowsza wersja ci pójdzie jeśli tylko wybierzesz jakies
> lekkie środowisko graficzne.
Dotykalem daaawno RedHat'a, ale tylko konsoli :)
Niedawno poczulem Knoppix'a, praca w srodowisku graficznym byla bardzo ok.
Z obsluga urzadzen bez problemow, filmy chodzily od reki, przeciez do domu
to rewelacja jest.

> Uda sie musisz tylko zainstalować pakiet WINE, nawet Photoshop Ci
> pójdzie :-)
Ten Photoshop sprawdzony empirycznie? W zasadzie przy Win mnie trzyma
niewiele. A na lapie to juz w ogole.

Podstawowa kwestia ktora mnie "martwi" przy PII, jak z divx/xvid.
Przyznam, ze niechcialbym zeby cos rwalo i byly problemy. Jak mam pod tym
katem wykorzystac go do rozrywki, np. na wyjezdzie, to chcialbym sie
rozerwac, a nie wkurzac ze cos szarpie :)

--
Pozdrawiam
eXp&