Re: Notebook: PII i PIII roznica w wydajnosci

Autor: MaREK <maremoNOSPAM_at_odwa.pl>
Data: Sat 21 Aug 2004 - 13:59:40 MET DST

Użytkownik exp& napisał:

> Napewno chce miec na tym przynajmniej 128ram,
Ja na Twoim miejscu wybrał bym PII a za zaoszczędzoną kaskę dokupił
troche więcej RAMu.

> albo jakas dystrybucje linuxa. "Najchetniej" oba, chyba ze sprofanuje
> linuxa i uda mi sie uruchomic IE :) (do testow)
Jeśli jeszcze nie tknąłeś linuxa to polecam dystrybucję Mandrake, na tym
sprzecie to i najnowsza wersja ci pójdzie jeśli tylko wybierzesz jakies
lekkie środowisko graficzne. Ale o tym to już na
alt.pl.comp.os.linux.mandrake, alt.pl.comp.os.linux.newbie lub
pl.comp.os.linux.*

> "Najchetniej" oba, chyba ze sprofanuje
> linuxa i uda mi sie uruchomic IE :) (do testow)
Uda sie musisz tylko zainstalować pakiet WINE, nawet Photoshop Ci
pójdzie :-)

--
Pozdrawiam MaREK
GaduGadu: 4086323