Skanery Umax Astra 4600/4700?

Autor: Jac <xyz5_at_wp.pl>
Data: Sat 21 Aug 2004 - 12:38:15 MET DST

Chcę kupić jakiś skaner średniej klasy do domowego użytku. Sprzęt miałby być
zarówno do skanowania zdjęć jak też do OCRu. Zależałoby mi żeby z OCRem
radził sobie dobrze (tzn. bez dużej ilości błędów) i w miarę szybko.
Natomiast szybkość skanowania zdjęć nie jest dla mnie aż tak istotna.
Przeglądałem testy sprzętu na stronach Chipa i w przedziale conowym do 600
zł modele Umaxa wypadały nieźle: Astra 4600 i Astra 4700.
Czy ktoś z was pracował z którymś z tych modeli?
Za wszelkie sugestie, porady będę wdzięczny.
Może warto kupić jakiś inny sprzęt? Jeśli tak to jaki?

Jac