Re: temperatura płyty gł rosnie a tmp procesora spada!

Autor: iTuiTu <itu_skasujtozkreskami_itu_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 21 Aug 2004 - 12:52:24 MET DST

> Nie :) to optymalna temperatura, ja mam na swoim solteku ok. 45 i nic
> sie nie dzieje ;) wkoncu to nie jest duzo :)

tak pogooglałem, zakres temperatur dla mojej płyty i athlonów
800-1200mhz ma taki rozrzut, że usiadłem. Porcesory nawet po 45 stopni i
mniej i to niekoniecznie w spoczynku.

płyty - po 30 stopni.

co ciekawe - mam na karcie graficznej tez czujnik otoczenia i on
pokazuje 38 stopni ale karta jest już w pewnej odległości od procesora i
może na czujnik najnormalniej nie napływać ciepłe powietrze, którym traz
omiata resztę płyty pentagram.

--
iTuiTu