Re: Czy zasilacz HuntKey HK300-XP Graphite UltraSilent 300W to dobry wybór?

Autor: Larus <larus_at_silesianet.pl>
Data: Sat 21 Aug 2004 - 12:37:20 MET DST

Indywiduum zwane *SamoDobro*, w wiadomości
<opsc2mp6cdf53c8b@news.tpi.pl> wyprodukowało:

> a jak z głośnością tego Chiefteca? bo słyszałem, że potrafi nieźle
> hałasować... czy ewentualne wycięcie grilla z niego coś da?

Jest ... średnio. Wszystko zależy czego oczekujesz. Jeśli masz
jakikolwiek wiatrak > 2000 rpm w kompie to będzie dla ciebie wręcz cichy.

--
Dawid "Larus" Paszkowski <larus@mojepc.pl> / MAD powered
  "Non qui parum habet, set qui plus qupit, paupare est"