Re: Czy zasilacz HuntKey HK300-XP Graphite UltraSilent 300W to dobry wybór?

Autor: Larus <larus_at_silesianet.pl>
Data: Fri 20 Aug 2004 - 17:16:56 MET DST

Indywiduum zwane *SamoDobro*, w wiadomości
<opsc0xlhmof53c8b@news.tpi.pl> wyprodukowało:

> w związku z faktem, iż obawiam się nieco o mój sprzęt, mam pytanie: czy
> zasilacz HuntKey HK300-XP Graphite UltraSilent 300W (link do opisu
> http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=11117) to będzie dobry wybór do
> następującej konfiguracji:

Raczej nie bardzo. Choć nie ze względu na obciążenie... Raczej na klasę
i cenę. To nie jest żadna wielka firma, nie mam pojęcia czemu tyle kosztuje
i robi taką furorę w Polsce (i tylko w Polsce).

> a że stwierdziłem, że jak szaleć, to szaleć to i zasilacz zamierzam
> zmienić - zależy mi na stabilności i ciszy.
> czy to będzie dobry wybór?
> ewentualnie zaproponujcie coś innego, w podobnej (raczej nie wyższej ;))
> cenie.

Kup Chiefteca 360DF (by Sirtec) - Komputron - 199zł.
Jak taniej to możesz spróbować Hipera 360W - około 120zł
Ten co podałeś to lekka parodia za taką cenę.

--
Dawid "Larus" Paszkowski <larus@mojepc.pl> / MAD powered
  "Non qui parum habet, set qui plus qupit, paupare est"