Re: Obudowa

Autor: rashman <nr_at_4620745.gg>
Data: Fri 20 Aug 2004 - 17:18:05 MET DST

Piter napisał(a):

> na necie znalazłem fajną obudowe tzn tylko jej zdjecie ale chciałbym
> się dowiedzieć czy takei coś da siew ogóle w polsce kupić
> www.websamba.com/hummersite/obudowa.jpg
> jakbyście ją gdzieś widzieli to dajcie znać może w jakimś sklepie
> internetowym albo chociaż jakiej jest firmy ;)
Nie zaglebiajac sie zbytni w strone, ktora podales obudowa ta przypomina mi
wczesne modele firmy vapochill /chlodzone freonem/. Na takie obudowy potrzeba
sporo sianka :) Widzialem to kiedys za niecale 2 tys dolarow /niemniej model nie
mial wyswietlacza/. To bylo dawno, wiec ceny mogly sie zmienic i mnie mogla
zawiesc pamiec /ta w glowie, bo moje Twinmosy poki co chodza ;)/.

Nie znam sklepu w .pl, ktory by to sprzedawal, a troche tego ogladam czasem /z
nudow, czegos czasem szukam itd./

--
pozdr.
r.