Czy zasilacz HuntKey HK300-XP Graphite UltraSilent 300W to dobry wybór?

Autor: SamoDobro <samodobro_at_poczta.fm>
Data: Fri 20 Aug 2004 - 11:21:07 MET DST

w związku z faktem, iż obawiam się nieco o mój sprzęt, mam pytanie: czy
zasilacz HuntKey HK300-XP Graphite UltraSilent 300W (link do opisu
http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=11117) to będzie dobry wybór do
następującej konfiguracji:

procesor: Athlon Barton XP 2500+
płyta główna: Asrock K7VT4-4X (planowana zmiana na Abit NF7 (v2.0) )
RAM: 256 MB DDR (planuję dokupić razem z zasilaczem dodatkowe 512 MB DDR)
grafika: Radeon 9200 128 bit, 64 MB Sapphire
dysk: 80 GB Samsung ( + 4 GB WD Cawiar ;) )
napęd: CD-RW 54x32x54 Mitsumi
dodatki: kamerka internetowa, karta sieciowa, joypad itp szajs

kompa używam do renderingu, więc zależy mi na jak najstabilniejszej pracy
- oraz wydajności procesora - dlatego zmiana płyty głównej i dokup RAMu
dodatkowo.
a że stwierdziłem, że jak szaleć, to szaleć to i zasilacz zamierzam
zmienić - zależy mi na stabilności i ciszy.
czy to będzie dobry wybór?
ewentualnie zaproponujcie coś innego, w podobnej (raczej nie wyższej ;))
cenie.
pozdrawiam