Re: Chipset NFORCE 2

Autor: Muerte <muerte_at_sun-net.trzepak.net>
Data: Fri 20 Aug 2004 - 15:38:37 MET DST

Witam..

[...]
> To ze zalezy jak trafisz to swieta racja. Ale do plyt Asusa i MSI sie
> szczegolnie zrazilem - mialem z nimi wiele problemow. (co do MSI to serwis
> tez sie wypowiada ze same klopoty i ze zostala tylko marka)

ja wlasnie nabylem szczesliwie ASUSA na nforce2 i probuje toto uruchomic pod
win2k [SP4]
no i dupa, wszystko ladnie chodzi dopoki nie zainstaluje sterownikow do
plyty, czyli nforce2. wtedy komp zaczyna sie bootowac 5 minut, nie dziala
wbudowany dzwiek. zainstalowanie Radeona 9600 jest juz calkowicie
niemozliwe, poniewaz po zainstalowaniu nawet najnowszych sterownikow komp
przestaje sie zachowywac i np wywala caly czas do ekranu logowania...
czy tylko ja mam takiego pecha do nowych kompow czy to juz takie smieci
robia? moze ktos cos mi podpowie, co zrobic? czy win2k jest juz tak
przestarzalym systemem, ze musze sie przesiasc na guano zwane windows XP?

> Ps. Na czy polega odwieczny problem z temperatura? Bo nie znam tematu

z tego co mi mowili w madrym serwisie czujniki temp plyty Gigabyte
przeklamuja wskazania o jakies 10°C, i jak ktos ma ustawiona temperature
krytyczna do wylaczenia kompa to on sie wylacza... za wczesnie. ale mozliwe,
ze to nie to, powtarzam tylko to co mi powiedzieli :)

pozdrawiam
                    Muerte
       Guru samodoskonalenia
"Nie musisz byc dobry bez przerwy,
wystarczy ze bedziesz w najwazniejszych momentach."