Problem z nagrywanymi dvd.

Autor: Konrad darnoK <szit_at_go2.pl>
Data: Fri 20 Aug 2004 - 15:26:10 MET DST

Witam!
Mam w notebooku combo Toshiba SD-R2102 . Oryginalne płytki dvd śmigają bez
problemu. Niestety, kiedy dzisiaj przegrałem sobie "I Robot" na DVD+R
Verbatima i wcisnełem do mojej Toshiby nic się niedzieje! Płytka jest na
bank dobrze nagrana bo u kumpli na laptopach (inne comba niż moje) chodzi
bez problemu.
Zastanawiam się czy może być powodem takiego zachowania fakt że płytki na
które nagrywam mają ciemne spody?? Wkładam płytke do napędu i nic się
niedzieje, niewykrywa nawet płytki komp, niewidzi jej w napędzie!!!
Co może być powodem? Czy da się to jakoś ominąć ???
Niestety w necie niemoge nic znaleść na ten temat.
Z góry ogromne podziękowania za odpowiedz!
CU