Re: czkawka

Autor: Domin <poslo_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Fri 20 Aug 2004 - 12:40:42 MET DST

yabadu <yabadu_n0n4m3@n0_sp4m_wp.pl> napisał(a):

> Zastanawiam sie czy to nie jest aby pijacka czkawka? :)

No jak juz sie pojawia to jest rownie upierdliwa :)

> Standardowo sie zapytam o wlaczonego firewalla i aktualnego antywirusa.

Sygate Firewall + Avast Antivir

> Skanowales system za pomoca np. Ad-aware?

Za pomoca czego ? :>

> Czy ten stary 3,2 GB jest systemowym (pierwszym dyskiem)?

Nie, primary to 40GB Western Digital (or sth. )

> Czy grzebuliles ostatnio (kilka dni temu) cos w systemie/komputerze?

Nie, nic nie zmienialem, samo przyszlo, nie wiem,
moze to od ostatnich upalow cos sie przegrzalo
albo co... Jak na razie poki tego dysku 3,2 nie wykrywa
to czkawka sie nie powtorzyla, czyli to moze to..

pzdr.Pos