Re: czkawka

Autor: Domin <poslo_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Fri 20 Aug 2004 - 16:04:03 MET DST

> Nie, nic nie zmienialem, samo przyszlo, nie wiem,
> moze to od ostatnich upalow cos sie przegrzalo
> albo co... Jak na razie poki tego dysku 3,2 nie wykrywa
> to czkawka sie nie powtorzyla, czyli to moze to..

A nie, byla jedna zmiana, ustawilem 'wylacz dyski twarde bodajze
po 20 czy 25 minutach' (ludzki chcialem byc, upaly straszne, to co
bede obracajace talerze dysku krasnoludki przemeczal :) )

Tyle ze czkawka zaczela sie jak komp chwile (jakies 8h) sobie
juz chodzil (tzn. costam sie wczesniej tylko sciagalo)...

pzdr.Pos