Re: czkawka [long]

Autor: Kylo <krzysiekwyrzucto_at_dlkasuj.pl>
Data: Fri 20 Aug 2004 - 13:01:35 MET DST

Ja mam Win XP Prof. i mam bardzo podobny problem, objawy jak w powyższym
poście, pasek zadań się "zamraża" lecz wszystko inne działa (mogę przeglądać
strony, włączyć menadżera zadań), po chwili pasek na dole się odblokowuje.
Występuje to nieregularnie, nie bardzo wiem dlaczego... Temperatury OK,
napięcia też OK. Myślałem, że może to wina dysku (seagate barracuda 40GB),
założyłem WDC 80GB (8MB Cache) i problem nadal występuje (tylko na krócej
przycina się pasek zadań).
Adaware + SAVCE (nic nie wykrywają) + NIS.
Płyta to Abit KT7E, procek Athlon TB 1GHz
Może ktoś, miał podobne objawy i sobie z nimi poradził?

pozdrawiam
Kylo