Re: ABIT NF7-S i nie działający line-in

Autor: Marek Szul <mszul_at_kamsoft.pl>
Data: Fri 20 Aug 2004 - 11:27:54 MET DST

Problem się rozwiązał. Gdzieś na tej grupie znalazłem informację że lepiej
od sterów nVidii sprawują się stery Realteka ALC650. Więc spróbowałem i
zadziałało. Porty odezwały się do mnie :) i mam wreszcie dźwięk z karty TV i
mikrofonu. Ale może ktoś wie czemu poprawne stery nie potrafiły zdziałać
tego co zrobiły stery od zupełnie innej karty? I poza tym - co tracę
instalując stery do realteka?? Byłbym wdzięczny za odpowiedź :). Jedynym
chyba plusem całego zamieszania jest fakt że zmobilizowało mnie to do
ściągnięcia sobie najnowszego software'u do sprzętu ;-)

Pozdrawiam