ABIT NF7-S i nie działający line-in

Autor: Marek Szul <mszul_at_kamsoft.pl>
Data: Fri 20 Aug 2004 - 09:53:51 MET DST

Witam

Wczoraj stałem się "szczęśliwym" posiadaczem owej płyty. Wraz z nią
zakupiłem sobie kartę TV AverMedia TVStudio 303/304. Wszystko w zasadzie mi
śmiga poza tym, że za cholerę nie mogę uzyskać dźwięku ani przez line-in ani
przez mikrofon. Z karty TV dźwięk wychodzi (po podłączeniu do niej głośników
wszystko pięknie słychać). Kabelek też nie jest na pewno uszkodzony, bo
sprawdzałem na innej karcie TV. Mam najnowesze sterowniki do płyty i
chipsetu i do karty TV zresztą też. Na googlach wyszukałem że problem może
tkwić w braku directX9.0b, ale mimo zainstalowania nadal żaden dźwięk się
nie wydobywa. Znalazłem także sugstię dotycząca zainstalowania Divxa ale to
też nie pomogło. Oczywiście ustawiłem głośność obu wyjść na maxa a dźwięk na
np. winampie pięknie słychać...Aha, rzecz ma miejsce na win2k w pełni
zaktualizowanym. W czym może tkwić problem??