Laptop + PC

Autor: LamBerT <scotsman_at_o2.pl>
Data: Fri 20 Aug 2004 - 11:27:38 MET DST

Intryguje mnie jedna sprawa natury technicznej.

Mam w domu jakies rupiecie (PII 333 Mhz wraz z mobo, ramem itp.) interesuje
mnie czy mozna do normalnego wyjscia rgb (mobo od tego sprzetu ma grafe na
integrze) podlaczyc matryce od laptopa (nie mam tyle miejsca w pokoju zeby
kupowac drugi monitor, a moja dziewczyna chcialaby komputer) ... pytania :

1. czy da sie to zrobic ?
2. Jesli w pierwszym pytaniu odpowiedziales "TAK" przejdz do pytania 3.
3. jak ?

jakosc zdjecia slaba, ale generalnie bedzie wiadomo o co chodzi
http://members.lycos.co.uk/lambert/tft.jpg
prawy wtyk zapewne odpowiada za zasilanie a lewy za wprowadzanie danych do
TFT (to nie jest dvi..jesto duzo mniejszy) ... nie wiem tylko do czego sa te
dwa male po lewej i prawej (takie jak ten widoczny po prawej) ... hmm moze
to wam cos przypomni