Re: Radeon 9100 - problem rozwiazany

Autor: lukes <razorjack_at_hihi.gazeta.pl>
Data: Fri 20 Aug 2004 - 11:15:42 MET DST

"radarek" <ufo@onet.pl> wrote at Pt, 20 sie 2004 08:25:51 GMT:

> Uzytkownik "wilter" <wilter@gazeta.pl> napisal w wiadomości

> Dawno nie uzywalem kieszeni na dysk, ale tam nie ma chyba nic co
> pobiera zasilanie jesli nie ma w srodku dysku - z tego co
> pamietam to tylko "przedluzacz" dla kabelkow z wygodniejszym
> wejsciem na dysk.

byc moze jeszcze jakis LED pobiera prad, haha
swoja droga, masz zakladam jakas nowsza plyte,
sprawdz jakie napiecia daje zasilacz,
jesli odbiegaja one od normy, to znaczy ze nie wyrabia,
ja np. na starym zasilaczu jak podlaczylem athlona 2200+, radeon9200, dysk
to dawal 12.6V ! (dlategoz zmienilem go)

--
pozdrowka
lukes